MOBILITY
Aprašymas

Dinamiška, multisąnarinė treniruotė, aprėpianti įvairias judėjimo kryptis stovint, klūpint ar gulint panaudojant pakabinamus diržus, sveltus gumas ar kitas priemones. Trys pagrindinės sritys kurias labiausiai reikia mobilizuoti žmogui– pečiai, klubai, čiurna. Šis užsiėmimas idealiai tinka šių laikų sėdimą darbą dirbančiam piliečiui/tei, kurį vargina nugaros skausmai, raumenų sąstingis, energijos trūkumas. Užsiėmimo metu derinsime kūno ašį stabilizuojančius (laikyseną gerinančius) pratimus su įvairais rankų ir kojų judesiais, kurie pagerins, pečių, klubų bei čiurnos sąnarių mobilumą. Gerinsime pusiausvyrą, raumenų lankstumą, raumenų darbo ištvermę, lavinsime propriorecepciją (tai yra kūno pojūčius erdvėje). Užsiėmimas tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms.

Trukmė
50 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Visas kūnas.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Gerinama pusiausvyra, raumenų lankstumas, raumenų darbo ištvermė, lavinama kūno pojūtis erdvėje.
Kalorijos
200-250 kcal