KALANETIKA
Aprašymas

Lėta treniruotė, tinkanti dirbantiems sėdimą darbą ir jaučiantiems raumenų įtampą, skausmus. Ji nereikalauja didelės fizinės ištvermės ir rekomenduojama mėgstantiems ramaus tempo treniruotes. Ši mankšta yra puiki sąnarių ir raumenų ligų profilaktikos priemonė. Kalanetika padės išsivaduoti nuo raumenų įtampos, kurią neišvengiamai patiria daug valandų per dieną prie kompiuterio praleidžiantys žmonės, taip pat dirbantieji sėdimą darbą. Lėtai atliekami tempimo pratimai, padedantys pasiekti ir treniruoti giliuosius raumenis, juos sustiprinti.

Trukmė
50 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Vidiniai kūno raumenys, atsakingi už taisyklingą laikyseną.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Stiprinami vidiniai kūno raumenys, atsakingi už taisyklingą laikyseną, gerinama medžiagų apykaita.
Kalorijos
200-250 kcal