GRIP
Aprašymas

Jėgos treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, efektyviai deginamos kalorijos ir riebalai. Tai treniruotė, kurią galima pavadinti didžiausiu papildomų kilogramų ir riebalų priešu. Treniruotės pagrindas – intensyviai kartojami įvairūs judesiai ir pratimai, kurie apima visas raumenų grupes. Intensyviu rėžimu kartojami pratimai labai greitai degina riebalus, stiprina kūną ir tvirtina liesuosius kūno raumenis. Tai puikus pasirinkimas visiems, kurie nori sumažinti poodinį riebalų sluoksnį! Treniruotės metu naudojami mažo svorio svareliai, specialios lazdos, Step platformos ir kitas sporto inventorius. GRIP – dinamiška ir energinga treniruotė, čia nėra vietos monotonijai ir nuoboduliui, ritminga muzika pakelia nuotaiką ir suteikia energijos visai dienai.

Trukmė
50 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Visos raumenų grupės.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Efektyviai deginamos kalorijos ir riebalai, tvirtina liesuosius kūno raumenims.
Kalorijos
400-600 kcal