TRX I LEVEL
Aprašymas

Funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Su TRX funkcinių treniruočių diržais galite sportuoti ir daryti visus pratimus taip pat kaip ir užsiėmimuose su jėgos treniruokliais. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba gilieji raumenys.

 

Treniruotės mažose grupėse suderina geriausias asmenines ir grupinių treniruočių savybes: asmeninį dėmesį, individualumą bei motyvaciją, gaunamą iš grupės.

Trukmė
50 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Viso kūno, ypač nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Sutvirtinamas visas kūnas: išoriniai, vidiniai, giluminiai raumenys.
Kalorijos
300-400 kcal