YOGA
Aprašymas

Treniruotė efektyviai mankština kiekvieną kūno raumenį, gerina judesių koordinaciją, plastiką bei suteikia kūnui grakštumo. JOGA – tai kelių tūkstantmečių mankšta skirta ir kūnui, ir sielai. Unikalios pozos ir plastiški judesiai, harmoningai suderinti su kvėpavimo pratimais, teigiamai veikia paviršinius ir giliuosius raumenis, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, saugo vidaus organus ir palaiko gerą savijautą. Jogos treniruotės raumenis stiprina be didelės fizinio krūvio įtampos, todėl vėliau nemaudžia kūno, raumenyse nesukaupia pieno rūgštis. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė – malonus užsiėmimas skirtas ir vyrams, ir moterims, kurios nori išmokti taisyklingai kvėpuoti, sutvirtėti, atsipalaiduoti, pamiršti kasdieninius rūpesčius ir stresą.

Trukmė
50-90 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Paviršiniai ir giluminiai viso kūno raumenys.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Efektyviai mankština kiekvieną kūno raumenį, gerina judesių koordinaciją, plastiką bei suteikia kūnui grakštumo.
Kalorijos
200-250 kcal