PRESS & BACK
Aprašymas

Kardio treniruotė, skirta nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenims stiprinti. Treniruotė, kurios metu efektyviai treniruojami nugaros, pilvo preso, rankų, pečių juostos ir krūtinės raumenys. Treniruotėje naudojami svareliai, gumos, specialios lazdos ir kitas sportinis inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina treniruotės efektyvumą. Press + Back treniruotė puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurie dirba sėdimą darbą, dažnai skundžiasi nugaros skausmais ar tiesiog nori turėti puikią laikyseną ir plokščią pilvą. Treniruotė pakelia tonusą, turi teigiamos įtakos kraujagyslių ir širdies sistemoms, formuoja grakštų kūno reljefą.

Trukmė
30 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenys.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Stiprinami nugaros, pilvo preso, juosmeninės dalies raumenys ir visas kūno centras (core), ryškinamas pilvo presas.
Kalorijos
300-500 kcal