PILATES
Aprašymas

Viso kūno mankštos metodika, stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir koordinaciją. Vakarų ir Rytų kūno bei dvasios lavinimo metodikos sintezė, kuriai įtakos turėjo joga ir kinų tai-či, mankšta. Treniruočių metu lavinami gilieji kūno raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, stabilumą ir judesio kontrolę. Treniruotėse naudojami pilateso žiedai, lengvi svareliai, gumos, kamuoliai ir kitas sporto inventorius, kuris į darbą įjungia ir didžiuosius kūno raumenis, atsakingus už judesio atlikimą. Pilatesas gerina sąnarių veiklą, judesių koordinaciją ir stiprina kūną. Tai saugios treniruotės, jos puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, reabilitacijai po traumų ir visiems, kurie nori gerai jaustis bei turėti gražų kūną, tačiau nemėgsta sunkių funkcinių, jėgos ar ištvermės treniruočių.

Trukmė
50 min.
Intensyvumas
Lemon Lemon Lemon
Dirbantys raumenys
Gilieji kūno raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, stabilumą ir judesio kontrolę.
Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.
Nauda
Gerina sąnarių veiklą, judesių koordinaciją ir stiprina kūną.
Kalorijos
200-300 kcal
Klubai