Trenerio patarimai kaip sportuoti namuose

2020-11-10

Daugeliui aktyviai gyvenančių žmonių treniruotės sporto klube jau yra tapusios įpročiu: vieni sportuoja ryte prieš darbą, kiti – vakare po darbo, treti sportui išnaudoja pietų pertrauką. Atvykę į sporto klubą žinome, kad čia mūsų netrukdys jokie pašaliniai dalykai ir kad galėsime susikaupti ir rimtai pasportuoti.

Siekiame šiuo pokyčių laikotarpiu LEMON nariams kuo labiau sumažinti stresą, todėl nemokamai stabdome LEMON narystes, o kad nepritrūktų motyvacijos, kai tenka sportuoti namuose ar lauke ir nėra prieigos prie treniruočių įrangos, treneris Antanas Vinčiūnas turi Tau keletą patarimų.

1. Nusistatykite treniruočių režimą. Pasižymėkite kalendoriuje, kiek kartų per savaitę ir kuriomis valandomis sportuosite ir griežtai laikykitės šio plano. Taip žinosite, kad būtent tą valandą namai turi pavirsti sporto sale. Tai padės Tau išvengti įvairių pasiteisinimų ir treniruočių atidėjimo: juk pirma treniruotės dalis – atėjimas į treniruotę.

2. Sugalvokite, ką konkrečiai darysite per kiekvieną treniruotę: ar tai bus mažo intensyvumo tempimo pratimų treniruotė, ar ugdysite jėgą atlikdami pratimus su savo kūno svoriu, o gal tai bus virtuali intervalinė treniruotė? Tai žinodami galėsite geriau nusiteikti treniruotei ir tikslingiau paskirstyti savaitinį treniruočių krūvį.

3. Išbandykite naujas treniruočių rūšis. Jeigu esate užkietėjęs jėgos sporto atstovas, turite natūralią progą pailsėti nuo sunkių svorių ir prisiminti, kad kūnas turi būti ne tik stiprus, bet ir lankstus. Nežinote, kaip lavinti lankstumą? Užsukite į LEMON virtualių treniruočių tinklelį, ten rasite didelį pasirinkimą įvairių lankstumo treniruočių: jogą, SLOW & STRONG, MOBILITY ir daug kitų. Jeigu iki šiol užsiiminėjote vien tik PILATES, gera proga išbandyti intensyvesnes treniruotes, tokias kaip BODY TONE ar COMBAT.

4. Sportuodami būkite išradingi. Namuose ne visi turime pakankamai įrangos ir svorių, kad pasiektume panašų treniruočių efektą kaip sporto salėje, tad ką daryti? Pasunkinti savo treniruotes be inventoriaus galima atliekant daugiau pratimo serijų ar pakartojimų. Taip pat yra ir kitų būdų: galite stipriai sulėtinti pratimo atlikimo tempą, vidury judesio padaryti pauzę, sumažinti poilsį tarp serijų, į pratimą įtraukti pusiausvyros elementą ir t. t.

5. Tiesiog judėkite. Jeigu visgi jaučiatės nemotyvuoti ir nerandate savyje jėgų prisiversti sportuoti, po darbo valandai išeikite pasivaikščioti į lauką: taip palaikysite bent minimalų fizinį krūvį, nusiraminsite ir pailsinsite galvą po darbo dienos. Prieš miegą skirkite bent 5 minutes tempimo pratimams kaklui, nugarai ir klubams, kad atsipalaiduotų per dieną sustingę raumenys. Atsiminkite – geriau mažai judėjimo, negu jokio judėjimo.

Likime namuose – išlikime aktyvūs ir stiprinkime savo imunitetą. Po karantino į sporto klubus grįšime sveiki bei kupini jėgų!

ONLINE treniruotės Tavęs laukia Mano Lemon savitarnoje arba mobiliojoje Lemon Gym programėlėje! Jeigu dar nesi aktyvavęs savo paskyros - parašyk mums ir padėsime tai padaryti! Juk kartu daugiau motyvacijos, geresni rezultatai ir laikas bėga greičiau!