SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE

2021-03-30

Nuo kovo 22 d. startavo LAUKO TRENIRUOTĖS mažose grupėse. Karantino metu ONLINE treniruotės – tikras išsigelbėjimas, bet treniruočių su treneriu niekas nepakeis!

 

Siek rezultatų su treneriu mažose grupėse – taip patogiau ir pigiau:

Daugiau motyvacijos

Kartu su treneriu ir kitais žmonėmis sportuoti lengviau ir smagiau. Treneris palaiko ne tik treniruotės metu, bet su savo grupėmis bendrauja ir FACEBOOK.

Judėjimas gryname ore

Ištrūkti iš namų ir pajudėti gryname ore labai naudinga – taip stiprini ir kūną, ir imunitetą.

Puikus atkirtis karantinui

Grupinės treniruotės gryname ore suteikia saugios socializacijos galimybę, todėl gerėja fizinė ir emocinė būklė.

Tinka visiems

Treniruotės tinka įvairaus fizinio pasiruošimo ir amžiaus žmonėms. Užsiėmimai pritaikomi ir parengiami pagal susirinkusią grupę.

Dėmesys jums

Grupėse tik 3–5 žmonės, todėl treneris galės skirti dėmesio kiekvienam.

Kaina tik 10 EUR už treniruotę, tad visas mėnuo vos 80 EUR.

 


Fizinį pasirengimą lavinanti funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu intensyviai dirba visų grupių raumenys. Treniruotės dinamiškos, įvairiais sporto ir poilsio intervalais atliekami kompleksiniai pratimai stiprina visus kūno raumenis, ištvermę ir efektyviai degina kalorijas. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą.
FUNCTIONAL SMALL GROUP TRAINING

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

Narystę įsigyk ČIA

 

SUMMER BURN SMALL GROUP TRAINING

Tai jėgos ir ištvermės treniruotės, kurių pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Treniruotė padės efektyviai ir sveikai mažinti kūno svorį, atsikratyti nereikalingos riebalinės masės ir pagerinti bendrą savijautą. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, viršutinei kūno daliai.

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

Narystę įsigyk ČIA