NAUJIENA! Sporto programos tavo tikslams

2021-01-12

Su profesionalų pagalba rezultatai pasiekiami kur kas greičiau. Karantino metu sumažėjus aktyvumui ir motyvacijai, profesionalus palaikymas ypač naudingas. LEMON pristato net 2 naujas sveikatingumo programas.

(re)START programa puikiai tiks pradedantiesiems arba grįžtantiems į sportą po pertraukos, o (be)FIT patiks net ilgamečiams sporto entuziestams. Gali rinktis ne tik tau labiausiai tinkančią programą, bet ir jos lygį: COMFORT, PREMIUM, PREMIUM+. Į programas įeina:

  • 12 profesionaliai įrašytų treniruočių (VISI LYGIAI)
  • Sportavimas su bendraminčiais uždaroje Facebook grupėje (VISI LYGIAI)
  • Mitybos specialisto konsultacija ir palaikymas Facebook grupėje (VISI LYGIAI)
  • Trenerio motyvacija ir palaikymas Facebook grupėje (VISI LYGIAI)
  • Trenerio asmeninė ONLINE konsultacija (PREMIUM, PREMIUM+)
  • Mitybos specialisto asmeninis mitybos planas (PREMIUM+)

RE(START)

Tai – daugiau nei video treniruotės. Programos treneris su mitybos specialistu padės taisyklingai bei nenuobodžiai sportuoti tiek pradedantiesiems, tiek grįžtantiems po pertraukos.

12 įtraukiančių ir iššūkių keliančių jėgos, kūno dizaino, liemens, funkcinių, tempimo ir mobilumo treniruočių padės pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Programa ypač tinka tiems, kurie nuolatos kenčia kaklo, nugaros skausmus, nori sumažinti raumenų įtampą, atsipalaiduoti. Taip pat ieškantiems nenuobodžių treniruočių ir įvairovės.

Baigęs šią programą matysi kūno svorio pasikeitimus, sumažinsi įtampą nugaros, kaklo srityje, padidinsi kūno mobilumą, jėgą bei ištvermę.

3 skirtingos treniruotės per savaitę, kurias galėsi kartoti kelis kartus ir sportuoti pasirinktu dažnumu. Treniruotės trunka nuo 30 iki 40 min.

 

Programos treneris – Janas Tankevičius.

Per 30 metų sukaupta patirtis, treneriui Janui leidžia vesti klasikinės aerobikos, šokių, step, jėgos, funkcines, Tae-Bo treniruotes, TRX, pilates, dynamic yoga užsiėmimus ir kt. Treneris yra įgijęs fiziologijos, anatomijos, judesių biomechanikos žinių, naudoja korekcinių pratimų parinkimo ir skyrimo strategijas, funkcinių judesių vertinimą pagal FMS metodiką. Darbo patirtį patvirtina įgyti sertifikatai: Lietuvos kultūrizmo ir fitneso asociacijos, Nike aerobikos konvencijos, Euroeducation European Fitness School, Pilates Institute, Lietuvos Aerobikos Federacijos (LAF), Aeromix ir kt.

Programos dietistas – Lukas Jaliūnas.

Lukas yra įgijęs sveikatos mokslų profesinį bakalaurą. Geba susieti ir įvertinti kliento/paciento esamus anatominius, fiziologinius ypatumus, esamą maitinimąsi. Dietistas sudarinėja mitybos planus nėsčiosioms, atletams, fiziškai (ne)aktyviems, auginantiems kūno masę ar siekiantiems sulieknėti.

Programos kaina nuo 25 Eur.

(re)START treniruotės:

Pilates

Tikslas: stiprinti giluminius kūno raumenis bei didinti raumenų elastingumą. Saugoti stuburą ir sąnarius nuo įtampos, taisanti netaisyklingą laikyseną, gerinanti kraujotaką, teikia energijos protui ir tobulina dvasią.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

Functional

Tikslas: gerinti raumenų balansą bei sąnarių stabilumą, vystyti judesius, mažinti traumų riziką. Užsiėmimas tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems fiziškai tobulėti ir optimaliomis pastangomis gauti maksimalių rezultatų.

Sudeginamos kalorijos: iki 400

TAE-BO

Tikslas: lavinti judesių koordinaciją, širdies ištvermę. Tai – aukšto intensyvumo aerobinė treniruotė su Tailando bokso elementais – smūgiais rankomis ir spyriais kojomis.

Sudeginamos kalorijos: iki 300

Mobility&Core

Tikslas: didinti viso kūno mobilumą ir lankstumą, stabilizuoti ir aktyvinti korpusą. Užsiėmimo metu derinami kūno ašį stabilizuojantys (laikyseną gerinantys) pratimai su įvairiais rankų ir kojų judesiais, kurie gerina pečių, klubų bei čiurnų sąnarių mobilumą.

Sudeginamos kalorijos: 200–300

Natural movements

Tikslas: suvokti savo kūną, gerinant fizines ypatybes bei teisingą jų treniravimą, tai pat suprasti kaip taupiai naudoti savo sąnarius bei didinti informuotumą ir sąmoningumą.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

Active body sculpt

Tikslas: stiprinti viso kūno raumenis, širdies bei kraujagyslių sistemą, palaikyti tonusą bei gerą savijautą. Tai – funkcinė ir jėgos treniruotė, kurioje atliekami pratimai su savo kūno pasipriešinimu.

Sudeginamos kalorijos: iki 300

Slow&Strong

Tikslas: sutvirtinti ir formuoti proporcingą siluetą, lavinti lankstumą, koordinaciją ir taisyklingą laikyseną. Tai – kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

YogaLates

Tikslas: ugdyti jėgą ir lankstumą, stiprinti giluminius raumenis, apjungiant pilateso ir jogos principus. Treniruotė ypač tinka nuolatos kenčiantiems kaklo ir nugaros skausmus, raumenų įtampai mažinti, atpalaiduoti.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

Body tone

Tikslas: padėti numesti svorio, padailinti kūno formas ar tiesiog palaikyti puikią formą. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis.

Sudeginamos kalorijos: 200–250

ĮSIGYK

(BE)FIT

Programą sudaro profesionaliai nufilmuoti treniruočių vaizdo įrašai ir trenerio bei mitybos specialisto pagalba, kad sėkmingai pasiektum norimų kūno svorio pokyčių, sumažintum riebalų kiekį, padidintum kūno mobilumą, jėgą bei ištvermę.

12 įtraukiančių ir malonių iššūkių keliančių jėgos, aukšto intensyvumo intervalinių, funkcinių, kardio, tempimo, mobilumo bei liemens treniruočių padės pasiekti užsibrėžtų tikslų. Visos treniruotės labai skirtingos, o pratimai atliekami įvairiomis amplitudėmis. 

3 skirtingos treniruotės per savaitę, kurias gali kartoti kelis kartus ir sportuoti pasirinktu dažnumu. Treniruotės trunka nuo 30 iki 40 min.

 

Programos trenerė – Viktorija Kovalskaja

Energinga ir siekianti tikslų jaunoji trenerė, kuri sporto srityje dirba jau 6 metus, yra baigusi VU Medicinos fakulteto ergoterapijos studijas, American council on Exercise (ACE) bei 4EREPS. Sertifikuotos asmeninės trenerės mėgstamiausios grupinės treniruotės Functional, HIIT, Circle training, Press&Back, TRX, Pump, Combat, Mobility, Stretching, Pilates, Step, Zumba. Trenerė specializuojasi: laikysenos korekcijos ir sveikatingumo, funkcinės jėgos, ištvermės treniruotėse.

 

Programos dietistas – Lukas Jaliūnas.

Lukas yra įgijęs sveikatos mokslų profesinį bakalaurą. Geba susieti ir įvertinti kliento/paciento esamus anatominius, fiziologinius ypatumus, esamą maitinimąsi. Dietistas sudarinėja mitybos planus nėsčiosioms, atletams, fiziškai (ne)aktyviems, auginantiems kūno masę ar siekiantiems sulieknėti.

Programos kaina nuo 25 Eur.

(be)FIT treniruotės:

Jėgos-ištvermės

Tikslas: didinti jėgos potencialą, koncentruotis į technišką pratimų atlikimą, maksimaliai įdarbinant raumenų grupes. Atliekami pritupimai, įtūpstai, atsispaudimai, mirties trauka ir kiti. Visi pratimai atliekami intervalais.

Sudeginamos kalorijos: 350–450

Functional HIIT

Tikslas: lavinti fizinį pasirengimą, sustiprinti viso kūno raumenis, lavinti ištvermę ir efektyviai deginti kalorijas. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą, greitina medžiagų apykaitą ir aprūpina smegenis deguonimi, todėl gerėja ne tik fizinis, bet ir protinis aktyvumas.

Sudeginamos kalorijos: 300–400

Mobility&Core

Tikslas: stiprinti pilvo presą ir korsetą, lavinti ištvermę, balansą ir pusiausvyrą, didinti sąnarių stabilumą ir mobilumą. Treniruotė apjungia visas raumenų grupes, tinka ir pradedantiesiems, ir pažengusiems.

Sudeginamos kalorijos: iki 400

Combat

Tikslas: efektyviai deginti kalorijas, išmokti taisyklingai atlikti judesius kojomis ir rankomis, įvairius kovos menų derinius bei taisyklingai kvėpuoti. Ši treniruotė – Karatė, Taekwondo, Bokso, Muay Thai, Copoeiros ir Kung Fu kovos menų derinys.

Sudeginamos kalorijos: 400–500

Press&Back

Tikslas: stiprinti nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenis. Pakelti bendra tonusą, gerinti kraujagyslių ir širdies sistemų veiklą, formuoti grakštų kūno reljefą.

Sudeginamos kalorijos: 250–300

 

Prisijunk prie PROGRAMOS.