Lemon iššūkis: 7 dienos po 3 pratimus kasdien

2020-12-10

Kol tęsiasi karantinas ir didžiąją laiko dalį leidžiam namie, nenuostabu, jei kartais gali trūkti motyvacijos pajudėti. Vis dėlto judėjimas yra būtinas, kad gerai jaustumėmės tiek fiziškai, tiek psichologiškai.

 

Todėl nutarėme motyvuoti judėjimui, tiksliau – iškelti savaitės iššūkį. 7 dienos, 3 paprasti pratimai, kuriuos paruošė trenerė Simona Beperščaitė. Pratimus pamatysi žemiau, o Iššūkio pradžia – šiandien!

 

Pirma diena

  • Arms front side

                         
  • Dead bug



  • Lunge-squat


Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 30 sekundžių pailsėk. Taip kartok 3 ratus po 3 pratimus.

 

Antra diena

  • T-plank



  • Arms to side

                    
  • Jump squat


Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 25 sekundes pailsėk. Taip kartok 4 ratus po 3 pratimus.

 

Trečia diena

  • Plank row




  • Around the world

  • Kneeling squat

Kiekvieną pratimą 

atlik po 1 minutę, tarp jų po 25 sekundes pailsėk. Taip kartok 3 ratus po 3 pratimus.

 

Ketvirta diena

  • Mountain climbers




  • Triceps dips



  • Wall sit, leg up

Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 20 sekundžių pailsėk. Taip kartok 4 ratus po 3 pratimus.

 

Penkta diena

  • Superman



  • From elbow to straight arms



  • Side lunge

Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 20 sekundžių pailsėk. Taip kartok 4 ratus po 3 pratimus.

 

Šešta diena

  • Leg raises



  • Pike push ups



  • Glute bridge leg raises


Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 15 sekundžių pailsėk. Taip kartok 5 ratus po 3 pratimus.

 

Septinta diena

  • One dumbell rotate



  • Squat in & out



  • Bicycle

Kiekvieną pratimą atlik po 1 minutę, tarp jų po 10 sekundžių pailsėk. Taip kartok 5 ratus po 3 pratimus.