KAIP PRISIJAUKINTI KARANTINĄ?

2020-12-28

Dabar sveikata, stiprus imunitetas ir gera nuotaika – kaip niekada svarbūs. Tik kasdien būnant namuose kartais tenka paieškoti motyvacijos ir iš naujo prisiminti, kaip gali sau padėti šį laiką praleisti lengviau, maloniau ir naudingiau.

 

 

Jokio papildomo spaudimo sau

Pirmojo karantino metu socialiniuose tinkluose pasipylė įvairiausi pokyčių įrašai: kas pradėjo medituoti, kas išmoko siūti, o kas pagerino savo fizinę formą.

Šis metas ir taip pilnas išbandymų, tad lygintis su kitais ir taip papildomo streso sau kelti tikrai neverta. Puiku, jei atradai naują hobį ir galite tobulėti, bet nieko tokio, jei tai ne tau.

 

 

Pozityvūs tikslai

Tikslo turėjimas gali būti puiki motyvacija. Tik reikėtų išsikelti, tokį, kuris tiktų būtent tau.

Nežinai savo savaitės darbų grafiko? Išsikelk tikslą sportuoti ne nustatytomis dienomis, o 3 kartus per savaitę. Nori padaryti špagatą? Kasdien 5–10 min. daryk tempimo pratimus.

Idealu, jei galite sau išsikelti trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus: savaitės, mėnesio, 6 mėnesių ir metų.

 

 

Metas šaltam dušui

Visi žinome, kad jis puikiai pažadina rytais. Visi žinome, kad tai patikrintas būdas grūdintis. Ir beveik visi esame ketinę tai išbandyti ir pamiršę arba pabandę kartą ir metę

Dabar, kai rytais neskubame į automobilius ir autobusus, papildomą minutę tikrai galime skirti kontrastiniam dušui. Organizmą stiprink palengva, nesukeliant organizmui šoko. Pirmas dienas apsiliek tik vėsiu vandeniu, o jau vėliau pratinkis prie kontrastinio dušo.

 

 

Sportuok drauge… bet ne kartu

Sportas su draugais ar bendraminčiais visada lengvesnis. Taip turime palaikymo komandą. Be to, taip kur kas daugiau šansų suplanuoti treniruotę ir šio plano laikytis.

Prisijunk prie judėjimo bendruomenės su Lemon online treniruotėmis arba sukurk sporto mylėtojų klubą ir susiskambink su draugais treniruotės metu ar po jos!

 

 

Panaudok tai, ką turi

Gyvename labai skirtingai, tačiau savo namus visuomet galime pritaikyti sportui!

Nedidelės erdvės tiks jėgos ir pilates treniruotėms. Jų metu netrukdysi kaimynams ir galėsi panaudoti šalia esančius daiktus. Sofos, kėdės ir staliukai tiks modifikuoti įtūpstų, atsispaudimų ir tempimo pratimus.

Turi vietos, bet neturi inventoriaus? Sunkios knygos, daiktų pilna kuprinė, konservai, buteliukai su vandeniu ar smėliu – viskas tiks vietoje įprastų svorių. Storesnis rankšluostis gali tapti jogos kilimėliu.

 

 

Apranga, apranga, apranga

Leidžiant laiką namuose nėra nieko maloniau nei minkštutėlė laisvalaikio apranga. Bet palik ją poilsiui. Persirengus sportine apranga pajusi didesnę motyvaciją pajudėti, patys pratimai bus smagesni.

Visi žinome kaip erzina vidury treniruotės smunkanti kojinė ar kelnės, marškinėliai kurie persisuka. Patogi sportinė apranga gali būti meilės sportui pradžia.

 

 

Virtuvės reikalai

Metas vengti parduotuvių – metas švarinti savo virtuvės spinteles. Kam nėra tekę susivilioti skanumynais lėtai bevaikštant po parduotuvę ir galvojant, ką nusipirkti.

Šiuo metu arba apsiperkame internetu, arba į parduotuves skubame su apgalvotu prekių sąrašu ir užtrunkame kuo trumpiau. Tai puiki galimybė į namus įsileisti tik sveiką, naudingą ir šviežią maistą.

 

 

Pasirink, ką sekti

Socialiniuose tinkluose sek tuos, kurie įkvepia ir motyvuoja savimi rūpintis labiau, gyventi ir maitintis sveikiau, judėti daugiau.

Ieškai tokių žmonių? Sek aktyvius trenerius, kurie dalijasi ne tik gera nuotaika, bet ir labai naudingais patarimais:

Agnė Buta @agne_buta_
Tomas Kizelis @tomaskizelis
Liutauras Kasparas @liutauras_rambo
Laura Stalinkevičiūtė @stalinkeviciute