Grupinių treniruočių tvarkaraštis Grupinių treniruočių treneriai

BODY&MIND

PILATES

Plačiau

PILATES

Viso kūno mankštos metodika, stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir koordinaciją.

STRECH & BALANCE

Plačiau

STRECH & BALANCE

Lėta funkcinė treniruotė, skirta kūnui sutvirtinti ir proporcingam siluetui formuoti.

STRETCH & BALANCE

Plačiau

STRETCH & BALANCE

Tempimo ir atsistatymo treniruotė, kurios metu funkcionaliai atpalaiduojami ir regeneruojami viso kūno raumenys, raiščiai.

VERVE (Balance)

Plačiau

VERVE (Balance)

Treniruotė kūno lavinimui, koordinacijos ir laikysenos formavimui bei dvasios tobulinimui.

YOGA

Plačiau

YOGA

Lėta treniruotė trokštantiems geresnės sveikatos ir dvasinės harmonijos.

ROLL RELAX

Plačiau

ROLL RELAX

Treniruotė skirta raumenų balansui ir sąnarių stabilumui gerinti bei traumų rizikai mažinti.

TRX YOGA

Plačiau

TRX YOGA

TRX Yoga - treniruotė su TRX diržais, lavinanti mobilumą, stabilumą, jėgą, nervų ir raumenų kontrolę – visa tai tonizuoja ir stiprina raumenis.

NIRVANA FITNESS

Plačiau

NIRVANA FITNESS

NirvanaFitness® treniruotėse vyrauja pakili, bet kartu atpalaiduojanti muzika, paprasti, bet efektyvūs funkciniai Pilates, jogos judesiai ir ritmingas kvėpavimas.

STRENGTH

GRIP (PUMP)

Plačiau

GRIP (PUMP)

Jėgos treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, efektyviai deginamos kalorijos ir riebalai.

ROCK'N'CORE (ABS)

Plačiau

ROCK'N'CORE (ABS)

Kardio treniruotė, skirta stiprinti nugaros ir liemens raumenis.

TRX

Plačiau

TRX

Funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį.

CIRCLE TRAINING

Plačiau

CIRCLE TRAINING

Funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu lavinamos įvairios raumenų grupės ir stiprinama širdies kraujagyslių sistema.

FUNCTIONAL

Plačiau

FUNCTIONAL

Vidutinio intensyvumo riebalų deginimo širdies pulso zonoje, arba žemo intensyvumo kombinuota funkcinė aerobinė treniruotė.

FIT BOX

Plačiau

FIT BOX

Treniruotė, kurios metu stiprinami viso kūno raumenys, gerinama ištvermė ir koordinacija.

BRAZIL BUTT LIFT

Plačiau

BRAZIL BUTT LIFT

Tai jėgos treniruotė, skirta sėdmenų ir kojų raumenims stiprinti. 

BALLET BODY

Plačiau

BALLET BODY

Tai teniruotė, kurios metu atliekami nesudėtingi baleto įkvėpti judesiai, lavinamas raumenų elastingumas, koordinacija, formuojamos gražios kūno linijos, plastiškumas ir grakšti laikysena. 

CARDIO

FULL BODY TONE

Plačiau

FULL BODY TONE

Tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms.

FUNCTIONAL HIIT

Plačiau

FUNCTIONAL HIIT

Fizinį pasirengimą lavinanti funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu intensyviai dirba visų grupių raumenys.

FIT BOXING

Plačiau

FIT BOXING

Intensyvi kardio viso kūno treniruotė su bokso elementais.

POUND®

Plačiau

POUND®

Energinga ir triukšminga būgnų ritmu įkvėpta viso kūno treniruotė!

PRESS & BACK

Plačiau

PRESS & BACK

Kardio treniruotė, skirta nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenims stiprinti.

ZUMBA

Plačiau

ZUMBA

Treniruotės, kurių metu derinami šokio ir aerobikos elementai, stiprinantys visas raumenų grupes.

BOOTY BURN

Plačiau

BOOTY BURN

Tai treniruotė, strategiškai sukurta sėdmenims stangrinti.

AERODANCE

Plačiau

AERODANCE

AERODANCE choreografinė aerobikos judesių kardio treniruotė su charizmatiškausia trenere Agne. Kiekvienas užsiėmimas - tai naujas šokis, tai šventė Jūsų kūnui.

STEP INTRO

Plačiau

STEP INTRO

Step Intro - nuotaikinga treniruotė su muzika tikrai suteiks puikią nuotaiką visiems. Tai pagrindinių STEP žingsnių mokymas ir jų jungimas į nesudėtingas kombinacijas.

PUSH YOUR LIMITS

Plačiau

PUSH YOUR LIMITS

treniruotės metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu stiprėja visi kūno raumenys, lavinama ištvermė ir efektyviai deginamos kalorijos. 

FAST & STRONG

Plačiau

FAST & STRONG

Didelio intensyvumo intervalinės treniruotės (HIIT) apibūdina treniruotę, kuri kaitaliojasi tarp intensyvių veiklos intervalų ir fiksuotų ne tokios intensyvios veiklos ar trumpalaikio poilsio intervalų.  Jei norite sportuoti ir efektyviai numesti svorio, išbandykite!