BLOG'as

  • Visi straipsniai
  • Laisvalaikis
  • Mityba
  • Motyvacija
  • Sportas
Pradedančiųjų dilema: kada rinktis bėgimo takelį, o kada – bėgimą lauke?

Vieną populiariausių sporto klubų treniruoklių – bėgimo takelį – gaubia ne vienas stereotipas. Vieni sako, kad juo bėgti lengviau nei lauke. Kiti mano, jog tokiam bėgimui reikia mažesnio pasiruošimo. Daugelis sporto trenerių bėgimo takelį laiko priemone, stiprinančią širdį ir ištvermę, kuri būtina bėgant lauke. Tiesa, jie įspėja ir apie galimus sveikatos sutrikimus, pasirenkant netinkamas bėgimo priemones bei režimą. Ką būtina žinoti apie bėgimo ypatybes tiems, kurie nori pradėti bėgioti?

Continue reading „Pradedančiųjų dilema: kada rinktis bėgimo takelį, o kada – bėgimą lauke?“

  • Sportas
Daugiau
Pusryčiai – už ar prieš?

Pusryčiai: valgyti juos ar ne? Pastebėjau, kad tai yra viena populiaresnių temų tarp sveikos gyvensenos sekėjų. Dauguma mūsų esame augę šeimose, kuriose pusryčiai buvo būtini – juk taip sako mama, o jei sako mama, vadinasi, turi būti tiesa ir tai yra šventa. Antraštės ir straipsniai medijoje taip pat mirga patarimais nepraleisti pusryčių ir savo virškinimo varikliuką „užkurti“ iš pat ryto.

Continue reading „Pusryčiai – už ar prieš?“

  • Mityba
Daugiau
Iššūkis sveikai mitybai – kaip maitintis savaitgaliais, leidžiant laiką gamtoje?

Įsibėgėjus savaitei, daugelis jau svajoja apie savaitgalį laukiančias vandens pramogas bei aktyvų laisvalaikį gamtoje. O kur dar ant laužo ar žarijų kepti šašlykai, mėsainiai ar didkepsniai… Tiesa, sveikos mitybos entuziastams, o kartu ir tiems, kurie laikosi dietos, savaitgalio išvykos gali tapti nemenku iššūkiu. Kaip neapsunkti, neišsimušti iš mitybos vėžių?

Continue reading „Iššūkis sveikai mitybai – kaip maitintis savaitgaliais, leidžiant laiką gamtoje?“

  • Mityba
Daugiau
Visagalis Vanduo

Interneto platybės mirga nuo antraščių, raginančių gerti daugiau vandens, nurodymų, kiek ir kada jį gerti geriausia ir taip toliau ir absoliučiai panašiai. Nepasiginčysi – vanduo yra mūsų gyvybės šaltinis. 

Continue reading „Visagalis Vanduo“

  • Mityba
Daugiau
Karalienė Dieta

Pasakysiu atvirai – niekas manęs taip neveda iš kantrybės, kaip draugės pareiškimas prie kavos puodelio: „sugalvojau išbandyt naują dietą, girdėjau tas-ir-tas laikėsi, per tiek-ir-tieklaiko numetė net tiek-ir-tiek kilogramų, pabandysiu ir aš“. 

Continue reading „Karalienė Dieta“

  • Motyvacija
Daugiau
Norintiems padailinti figūrą iki vasaros – kokių realių rezultatų galima pasiekti per mėnesį?

Iki vasaros liko vos daugiau nei mėnuo, o šylančios dienos primena – atostogos, maudymosi sezonas jau ne už kalnų. Norėdami padailinti kūno linijas, o kartu ir atsisakyti per žiemą sukauptų nepageidaujamų kilogramų, kai kurie žmonės puola į desperaciją – laikosi itin griežtų dietų,  valandų valandas pluša sporto salėje. Kaip neperspausti savęs, išlaikant gerą nuotaiką, formą bei savijautą?

Continue reading „Norintiems padailinti figūrą iki vasaros – kokių realių rezultatų galima pasiekti per mėnesį?“

  • Mityba
Daugiau
Pulsas – ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę?

Ar žinote, kad sportuojančio žmogaus pulsas ramybės būsenoje yra kiek žemesnis, nei to, kuris nesportuoja? Sportininko širdies ritmas gali būti netgi mažesnis nei 40 tvinksnių per minutę. Treniruota, sportiška širdis gali pakelti žymiai didesnius fizinius krūvius. Kuo sveikesni esame, tuo mūsų širdies ritmas yra retesnis, ir atvirkščiai.

Continue reading „Pulsas – ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę?“

  • Sportas
Daugiau
Sulėtėjusi medžiagų apykaita: padės sportas ir dieta

Ne paslaptis, kad nuo metabolizmo arba medžiagų apykaitos didele dalimi priklauso turime liekną ar putlesnę figūrą. Net jei galime didžiuotis lieknomis kūno linijomis, tai truks ne amžinai – nuo maždaug 30-ies mūsų medžiagų apykaita žymiai sulėtėja. Ką gi daryti, siekiant pagerinti savo metabolizmą?

Continue reading „Sulėtėjusi medžiagų apykaita: padės sportas ir dieta“

  • Mityba
Daugiau
Broliai dvyniai atskleidė, kaip treniruodamiesi dviese pasiekė įspūdingų rezultatų

Slava ir Stasas (23) Daleckiai – broliai dvyniai, prieš penkerius metus pradėję intensyviai domėtis fitnesu ir kultūrizmu. Nors jauni vyrai ir nebuvo sporto naujokai – ilgus metus jie praleido krepšinio aikštelėje, tačiau sporto salėje, treniruojantis su svoriais, jiems teko išmokti daug naujų pamokų. Net ir šiandien jie įsitikinę – sėkmingus rezultatus lėmė treniravimasis dviese.

Continue reading „Broliai dvyniai atskleidė, kaip treniruodamiesi dviese pasiekė įspūdingų rezultatų“

  • Motyvacija
Daugiau
Sveiki užkandžiai: ką būtinai reikia žinoti?

Besidomintys kokybiška mityba yra ne kartą girdėję apie sveikų užkandžių naudą. Puikiai suprantame, kas tai yra užkandis, tačiau, kurie iš jų yra sveiki, kurie maistingi, o kurie atvirkščiai – mažai kaloringi, susigaudyti sunku. Šiame straipsnyje pateiksime ne tik visaverčių užkandžių idėjų, tačiau ir aptarsime, kokie užkandžiai tinka skirtingų tikslų išsikėlusiems sportininkams.

Continue reading „Sveiki užkandžiai: ką būtinai reikia žinoti?“

  • Mityba
Daugiau
Nauja treniruočių banga – HIIT treniruotės

Didelės dalies sportuojančiųjų tikslas – atsikratyti papildomų kilogramų. Jei sportuodami siekiate sulieknėti, pats laikas atsisakyti ilgų kardiotreniruočių ir pereiti prie ypatingo populiarumo paskutiniu metu sulaukiančių aukšto intensyvumo intervalinių, vadinamųjų HIIT, treniruočių.

Continue reading „Nauja treniruočių banga – HIIT treniruotės“

  • Sportas
Daugiau
Kiek kalorijų mums reikia?

Visi puikiai žinome, kad figūros pokyčiai yra neatsiejami nuo kalorijų skaičiavimo. Nepaisant šio fakto, visais būdais stengiamės to išvengti: tai painu, sudėtinga ir taip vargina. Tačiau gerai į viską įsigilinus, net ir kalorijų skaičiavimą galima perprasti. Šiame įraše aptarsime, kiek kalorijų per parą mums reikia suvartoti ir kaip, didinant ar mažinant jų kiekį, pasiekti savo tikslų.

Continue reading „Kiek kalorijų mums reikia?“

  • Mityba
Daugiau
10 klaidų sporto salėje, kodėl visi jas žinome, bet vis tiek darome?

Ne tik treniruoklių salės naujokai, bet ir ne pirmus mėnesius sportuojantys vyrai ir moterys treniruočių metu neišvengia klaidų. Neidentifikavus jų laiku gali sumažėti treniruočių efektyvumas, slopti motyvacija, netgi atsirasti traumos ar sveikatos sutrikimai. Kokios yra dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Kalbamės su sporto klubo „Lemon Gym“ sporto programų vadove Neringa Jermalaite.

Continue reading „10 klaidų sporto salėje, kodėl visi jas žinome, bet vis tiek darome?“

  • Sportas
Daugiau
Maisto planavimas – nuo ko pradėti?

Viena iš sveikos ir subalansuotos mitybos, o ypač lieknėjimo, taisyklių – kruopštus būsimos dienos, o dar geriau – savaitės maitinimosi plano sudarymas. Dėl šios priežasties tarp savo sveikata besirūpinančių žmonių vis labiau populiarėja vadinamasis meal prep – maisto planavimas ir ruošimas iš anksto. Kas tai yra ir ką turėtume žinoti, prieš planuodami savo mitybos racioną?

Continue reading „Maisto planavimas – nuo ko pradėti?“

  • Mityba
Daugiau
2017-ųjų metų sporto tendencijos, ką ypač pamėgo moterys?

Sparčiai besivystančios technologijos keičia daugelio sportuojančiųjų įpročius. Išmaniosios apyrankės, leidžiančios fiksuoti žingsnius, įvairios programėlės, siūlančios video pamokas, treniruočių bei mitybos programas, žymiai palengvino tiek salės naujokų, tiek ir pažengusių sportininkų rutiną. Prieš keletą metų atsiradusios virtualios treniruotės – dar vienas žingsnis į priekį.

Continue reading „2017-ųjų metų sporto tendencijos, ką ypač pamėgo moterys?“

  • Laisvalaikis
Daugiau
Mityba, siekiant sulieknėti – trumpai ir aiškiai

Sena gera tiesa ta, kad norint sulieknėti, reikia tiesiog sunaudoti mažiau kalorijų, nei jų sudeginama per dieną. Tik tokiu atveju tirps jūsų „sukauptas“ riebalinis audinys.  Tačiau skamba daug lengviau, nei iš tikrųjų yra. Todėl padės keli paprasti patarimai.

Continue reading „Mityba, siekiant sulieknėti – trumpai ir aiškiai“

  • Mityba
Daugiau
Įvardijo sportuojančių salėje tipus. Kuris iš jų esate jūs?

Technologijų raida pamažu keičia ir žmonių sportavimo įgūdžius. Įvairios programėlės išmaniuosiuose įrenginiuose ir sporto klubuose įdiegtos programos žmonėms leidžia užsiimti solo treniruotėmis. Technologiškai pažangiuose sporto klubuose į vieną erdvę susirenka daug savarankiškai sportuojančių žmonių.

Continue reading „Įvardijo sportuojančių salėje tipus. Kuris iš jų esate jūs?“

  • Laisvalaikis
Daugiau
Apšilimo ir tempimo pratimai – privalomos kokybiškos treniruotės sudedamosios

Kartais nutinka taip, kad įkvėpimas sportuoti tampa retu svečiu mūsų kasdienybėje. O kaip pagaliau užsimanome šokti į bėgimo batelius ar nieko nelaukus lėkti į sporto salę ir ten gerai paplušėti, ima ir ištinka trauma. Ne retu atveju traumos priežastimi tampa tai, kad neatlikome apšilimo ir/ar tempimo pratimų. Taigi, kodėl būtina juos atlikti?

Continue reading „Apšilimo ir tempimo pratimai – privalomos kokybiškos treniruotės sudedamosios“

  • Sportas
Daugiau
Ką valgyti po treniruotės?

Kadangi jau esame trumpai apžvelgę, ką reikėtų valgyti prieš treniruotę, svarbu yra aptarti ir tai, ką vertėtų įsimesti į skrandį po jos. Procesai, kurie organizme vyksta po treniruotės, yra tiek pat svarbūs, kiek ir tie, kurie vyksta jos metu.

Continue reading „Ką valgyti po treniruotės?“

  • Mityba
Daugiau
Skysčiai treniruotės metu – kiek, kada ir kokie?

Ne kartą girdėjome faktą, kad sportuojant būtina vartoti skysčių. Tačiau retas kuris žino, kiek, kada ir kokių skysčių reikėtų išgerti. Nepakankamas skysčių vartojimas treniruotės metu apsunkina organizmo darbą, mažina treniruotės efektyvumą ir gali būti žalingas sveikatai. 

Continue reading „Skysčiai treniruotės metu – kiek, kada ir kokie?“

  • Sportas
Daugiau
Ką ir kada valgyti prieš treniruotę?

Nusprendęs sportuoti ir daugiau judėti, žmogus, pirmiausia, pagalvoja apie treniruočių procesą – ko ir kada atsisakyti savo dienotvarkėje, kad spėtų bent valandą paplušėti sporto salėje. Vieni pasirenka rytines treniruotes prieš darbą, kitiems patogu pasportuoti per pietų pertrauką, dar kitiems – patogiausia sportuoti vakare, nes tada jie jaučiasi energingiausi. 

Continue reading „Ką ir kada valgyti prieš treniruotę?“

  • Mityba
Daugiau
Ką daryti, kad sportas taptų įpročiu?

Kaip žinia, naujas įprotis išugdomas per 21 dieną, tačiau net jei sportuojate jau mėnesį ar daugiau, gali nutikti taip, kad viena dieną tiesiog nuleisite rankas. Priežastys gali būti įvairios: „perdegimas“, laiko stoka, tačiau dažniausiai – motyvacijos trūkumas.

Continue reading „Ką daryti, kad sportas taptų įpročiu?“

  • Motyvacija
Daugiau
Sportas namuose ar sporto klube?

Kai socialiniuose tinkluose ir interneto platybėse visi siūlo pigias, trumpas ir efektyvias treniruotes namuose ir rezultatus per 90 dienų, atrodo, kas gali būti geriau, tiesa? Užmeskim dar internetu užsakytą mitybos planą ir – vienas, du, pasiruošęs žengt greitu žingsniu… tikėtina, kad į traumas ir ne į tokius rezultatus, kokius matei promo vaizdeliuose.

Continue reading „Sportas namuose ar sporto klube?“

  • Sportas
Daugiau
Kaip neprarasti motyvacijos?

Jei skaitote šį įrašą, greičiausia, sportuoti jau pradėjote – su tuo ir sveikiname. Žinome, kaip nelengva sugriauti įsisenėjusią rutiną ir pradėti kažką naujo, ypač, jei naujasis įprotis reikalauja daug jėgų ir kantrybės.

Continue reading „Kaip neprarasti motyvacijos?“

  • Motyvacija
Daugiau
Šiandien – geriausias laikas pradėti sportuoti

Žinome, kad prasidėjus rudeniui ne vienam kilo noras pagaliau pradėti sportuoti. Neabejojame, yra tokių, kurie taip ir padarė, tačiau daugybė žmonių pasižada sau imtis pokyčių su kiekvienu besikeičiančiu sezonu, tačiau ir toliau šiuos savo troškimus atidėlioja iki rytojaus, pirmadienio, Naujųjų metų ar vasaros.

Continue reading „Šiandien – geriausias laikas pradėti sportuoti“

  • Motyvacija
Daugiau